تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان
چکیده: نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفا داری در او مدنظر بوده.
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت
عرضه ,ارتباط ,ایجاد ,تحقیق ,تقاضا ,عملکرد ,از عملکرد ,با مشتری ,تحقیق بررسی ,بانک از ,ارتباط با ,تأثیر رضایت مشتریان ,بررسی تأثیر رضایت ,تحقیق بررسی تأثیر
درباره این سایت