محل تبلیغات شما
تحقیق بررسی تأثیر رضایت مشتریان بانک از عملکرد کارکنان

تحقیق-بررسی-تأثیر-رضایت-مشتریان-بانک-از-عملکرد-کارکنانچکیده: نقش مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک ابزار استراتژیک در توسعه سازمانهای تولیدی و خدماتی انکار ناپذیر است. هر چند که مقوله جدیدی نیست و از زمانی که عرضه و تقاضا وجود داشته باشد هر گاه عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است ایجاد ارتباط با مشتری در جهت نگهداری او و ایجاد حس وفا داری در او مدنظر بوده.دانلود فایل

تحقیق مفهوم و ارزش خدمتگزاری

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت

انتشار کتاب سازمان عملکردمحور

عرضه ,ارتباط ,ایجاد ,تحقیق ,تقاضا ,عملکرد ,از عملکرد ,با مشتری ,تحقیق بررسی ,بانک از ,ارتباط با ,تأثیر رضایت مشتریان ,بررسی تأثیر رضایت ,تحقیق بررسی تأثیر

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

quiperviamog موسیقی_درآمد_حسابداری وای وی بلاگ obd2 tool Edna's collection سرزمین موسیقی تمدن nielusnale جام جهانی 2018 . لیگ قهرمانان آسیا . خسرو آواز ایران ( استاد محمد رضا شجریان درگذشت ) گن لاغری