محل تبلیغات شما

کتاب سازمان عملکردمحور


ترجمه: سعید صفری، عیسی سیلاوی

اینکتاب که تألیف مارک ای استیفلر است به رویکردهای مختلفی در رابطه با حل مسئلهمدیریت عملکرد می‌پردازد. این کتاب در شش بخش و 14 فصل ترجمه شده است.

سال چاپ: 1397

انتشارات فرمنش

لینک انتشارات فرمنش

*********

فهرست مطالب

پیشگفتار    
مقدمه    
بخش اول: کلیات    
فصل 1- مدیریت عملکرد در نگاهی چندتکه    

  رویکردهایی که بر سازمان تمرکز می‌کنند    
  مدیریت عملکرد شرکت    
  مدیریت عملکرد کسب‌وکار    
  مدیریت عملکرد بنگاه    
  مدیریت استراتژیک بنگاه    
  مدیریت عملکرد استراتژیک    
  مدیریت عملکرد سازمانی: خلاصه    
  رویکردهایی که بر افراد تمرکز دارند    
  مدیریت عملکرد کارکنان    
  مدیریت عملکرد کارکنان بنگاه    
  مدیریت روابط کارکنان    
  مدیریت عملکرد نیروی کار    
  مدیریت سرمایه‌ی انسانی    
  خلاصه‌ی مباحث مدیریت عملکرد فردی    
  ناکامی در تلفیق رویکردها    
  پی‌نوشت‌ها    
فصل 2- سوگیریهای ساختاری فراروی مدیریت عملکرد    
  منافع متفاوت    
  بخش مالی    
  بخش فروش    
  بخش منابع انسانی    
  بخش فناوری اطلاعات    
  دیدگاه‌های متفاوت    
  پیوندهای مفقوده    
  پیوند سازمان و افراد    
  پیوند بودجه، منابع و اهداف    
  پیوند گذشته با آینده    
  پیوند بودجه و منابع انسانی    
  پیوند پرداخت با عملکرد    
  تعهدات نقض‌شده    
فصل 3- اجزای مدیریت عملکرد مؤثر    
  درکنار هم نهادن عملکرد سازمانی و فردی    
بخش دوم: همسوسازی عملکرد    
فصل 4- همسوسازی سازمان
    

  تعریف اهداف سازمانی    
  تعیین و تخصیص بودجه و منابع    
فصل 5- همسوسازی افراد    
  جاری و ساری کردن اهداف استراتژیک به سوی اهداف فردی    
  تعیین سهم و اهداف فردی    
  همسویی افراد با فرصت‌ها    
بخش سوم: سنجش و اندازه گیری عملکرد    
فصل 6- سنجش عملکرد سازمانی 
   

  ارزیابی عملکرد سازمانی    
  پی‌نوشت‌ها    
فصل 7- سنجش عملکرد فردی    
  ارزیابی عملکرد فردی    
  شناسایی سنجه‌های عملکرد    
  به‌کارگیری سنجههای مطلق در برابر سنجههای نسبی    
  تعیین زمان سنجش    
  پی‌نوشت    
بخش چهارم: پاداشدهی    
فصل 8- پاداش‌دهی به عملکرد فردی
    

  پیوند سنجش عملکرد با پاداش    
  شناسایی افراد شایسته برای پاداشدهی    
  تعیین انواع پاداش    
  پذیرش مفهوم    
  پی‌نوشت    
بخش پنجم: گزارشدهی عملکرد    
فصل 9- گزارش عملکرد سازمانی
    

  فائق شدن بر چالش‌های گزارش    
  محتوای گزارش    
فصل 10- گزارش عملکرد فردی    
  کمک به افراد در درک عملکرد خود    
  پاسخ به اامات خاص عملکرد    
بخش ششم: تجزیه و تحلیل عملکرد    
فصل 11- تجزیه و تحلیل عملکرد سازمانی
    

  فراهم نمودن اطلاعات کاربردی    
  تجدید همسویی استراتژیک    
  تنطیم مجدد بودجه    
  طراحی مجدد فرایندها    
فصل 12- تجزیه و تحلیل عملکرد فردی    
  تحلیل‌هایی برای افراد    
  به‌کارگیری تحلیل متناسب    
فصل 13- برنامه‌ی عملیاتی برای عملکرد‌محور شدن    
  ایجاد یک برنامه‌ی عملیاتی    
  پیوند سازمان و افراد    
  پیوند بودجه، منابع و اهداف سازمان    
  پیوند گذشته و آینده    
  پیوند منابع مالی و انسانی    
  پیوند پرداخت با عملکرد    
  متناسب‌سازی رویکرد    
فصل 14- عوامل حیاتی موفقیت    
  تعهد مدیریت ارشد    
  گرایش سازمان به سمت آینده    
  پاداش‌دهی به افرادی که از اقدامات پشتیبانی میکنند    
  راههایی برای عملیاتی نمودن مفاهیم    
نتیجه‌گیری    
واژه‌نامه
 
   

**********

شرحکامل کتاب:

بیان صحیح یک مسئله، نیمی از حل آنمسئله است. هدف این کتاب، توضیح رویکردی مناسب برای حل مسئله مدیریت عملکرد، ضمنانعکاس برخی از مشکلات امروزی سازمان‌ها در این زمینه است. دیدگاه‌های گوناگونیدرباره‌ی عوامل شکل‌دهنده مدیریت عملکرد وجود دارد که هریک با محدودیت‌هایی مواجه‌اندو تنها به بخشی از موضوع می‌پردازند. جای تعجب نیست که برنامه‏های مدیریت عملکردبعد از صرف زمان، پول و انرژی فراوان در میانه راه با شکست مواجه می‌گردند ومدیریت غیر از مطالب تئوریک فراوان، چیزی برای ارائه ندارد. رویکرد چندتکه موجوددر مدیریت عملکرد منبعث از رویکردهای بخشی، خدمت به خود، و مالی‌محور است و هم‌چنیناز تفاوت‌های طبیعی و قابل پیش‌بینی در بین وظایف گوناگون سازمان نشئت می‌گیرد.آیا چنین امری به معنای تغییر اعتقادات ازپیش شکل‌گرفته درباره مدیریت عملکرد است؟البته می‌تواند هدف مطلوبی برای بلندمدت باشد. با این حال، موفقیت سیستم مدیریتعملکرد منوط به ایجاد بینشی مشترک بین کارکنان در خصوص این موضوع است. ایجاد تغییردر رفتار نسبت به ایجاد تغییر در اعتقادات ساده‌تر است. برای حداقل نمودن اثراتمنفی دیدگاه‌های چندگانه و اغلب رقابتی در سازمان، روش‌های مفیدی وجود دارد. دراختیار داشتن یک فرایند مشارکتی برای تعیین اهداف در کل سازمان که روابط علت ‏ومعلولی موجود میان اهداف بخش‌های مختلف سازمان را منعکس می‌کند. هم‌چنین جارینمودن آن اهداف به سمت نیروی کار که درنتیجه اهداف هریک از اعضای سازمان با اهدافکلی همسو می‌گردد و پرداخت به هر فرد با موفقیت وی در دست‌یابی به اهداف تعیین‌شدهپیوند می‌خورد.


تحقیق مفهوم و ارزش خدمتگزاری

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی و باورهای غیرمنطقی در بین نوجوانان پسر عادی و کانون اصلاح و تربیت

انتشار کتاب سازمان عملکردمحور

   ,عملکرد ,مدیریت , فصل ,پیوند ,اهداف ,مدیریت عملکرد ,   پیوند ,   مدیریت ,فردی      ,عملکرد فردی   ,پیوند بودجه، منابع ,کتاب سازمان عملکردمحور

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Albert's info مطالب علمی و تاریخی lissoytranmind ܓ✿ تـــو فــقــطــ لــیــلــی بــاش ܓ✿ قارتال قاره داغلی مجنون ترین لــــــیلـــــــی سلام این وبلاگ زیر مجموعه نقش برتر است آدرس سایت اصلی nbpars.ir شماره تماس 09128380245 برای خرید هر محصول روی لینک آن کلیک و پس از پرداخت بلافاصله دانل فریــــــماه chrysnonocar cribanetsuf